Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~gregorr | użytkownik

imię i nazwiskoGrzegorz Grabowski adresWarszawa zarejestrowany08.02.2008 @00:00:26 ostatnio na stronie20.08.2016 @11:00:40



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty336 komentarze545 posty na forum0

komputer / sprzęt
nikon d 700 + 50mm 1:1.4 + 24-70 mm 1:2.8 +70-300mm 1:4-5.6

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~momasz    31.03.2009 @02:03:19
super zdjecia .jak dorosne to terz tak chce!!
~mlynio    08.03.2009 @12:37:28
dzieki rozmiar to przypadkowo tak wyszlo nastepne beda juz ok.
~mlynio    08.03.2009 @10:51:14
moglbys zernkac na moje najnowsze prace i powiedziec co jest zle zmienilem sprzet i wracam po latach pozdrawiam
~paulankaa    05.03.2009 @10:43:48
w końcu jakaś konstruktywna krytyka z radami na przyszłość. bardzo dziękuję za to.
pozdrawiam.
~Grimm    24.02.2009 @00:06:41
miło mi to słyszeć. cały czas się uczę

właśnie słyszałem, że plastyka obrazu z tego szkła jest świetna - Twoje zdjęcie to kolejny dowód na to. zastanawiałem się czy kupować 1.8, ale raczej poczekam trochę na 1.4 ^^
_______
"Same old song, just a drop of water in an endless sea.."
ee.. często odświeżam


~MyINSPIRACJON    11.02.2009 @13:14:21
boisz się oceny, nie masz pojęcia, czy znam się na fotografii. Poza tym zdjęcie samo w sobie MI nie odpowiada, nie możesz się z tym pogodzić? To przepraszam.
_______
hej hej hej, Tyś mój klej!
http://www.avast.digart.pl <3

____________________
nie dziękuj, oceń!
~akwEE    03.02.2009 @23:30:41
dziękuję za kom. człowiek stoi za drzwiami na wprost prawa strona skrzydła dziękuję i pozdrawiam
_______
~totoro919    28.01.2009 @22:22:19
dzięki za konstruktywną opinię
_______
smutne to wszystko, strasznie ...
-fuckinality    10.12.2008 @17:53:18
rewelacyjna galeria.
~subiluru    02.11.2008 @19:07:06
dziękuję, już myślałem, że zdjecie niezrozumiane pozostanie. A historia prawdziwa - wiec nie sprzedalem bajki
~tuberculosa    30.10.2008 @23:35:37
ale bardzo przyjemna obróbka :D
kto ich tam wie, są różowe farby (-_-) to może i takie ?
~ugryziurwij    18.10.2008 @21:00:59
dzięki. dopiero zaczynam
_______
Wiedzieć ,że nic się nie wie to jest szczyt wiedzy ale niewiedze brać za wiedzę, to jest choroba.
~deadduck    01.10.2008 @20:31:12
a dziekuję barrdzo. ;]
~Disasterpiece    15.09.2008 @03:34:14
czym sobie zasluzylem?
co do zdjecia heh no jak masz czas i checi to prosze mozesz dopiescic ( jestem ciekaw efektow) co do kalendarzawatpie zeby byli azinteresowani zdjeciami robionymi 4 letnim kompaktem a wszystkie moje zdjecia sa takowym robione
~nellyfromghetto    13.09.2008 @19:27:49
dzięki (;
kodak był celowy.
jeżeli jest coś idealne,to dla mnie sztuczne.
_______
palę i piję. nie klnę. 100% kobieta.
~totoro919    12.09.2008 @00:30:33
użyłeś słowa nawet ;/ czyli reszta Ci się nie podoba ? heh
_______
smutne to wszystko, strasznie ...
~iirenaa    28.08.2008 @18:08:10
dzieki
~doublecolours    15.07.2008 @13:27:10
no właśnie wiem, że ta bluzka to niezbyt ale bardzo dziękuję za ocenę
_______
jeżeli chcesz - oceń.
~moniaika    11.07.2008 @11:54:47
Dzieki za wizyte)
!agatazuzanna    11.07.2008 @00:18:29
i ja pozdrawiam. ładne ma kolory w ogóle.
_______
l'était une p'tite poule brune qu'allait pondre dans la lune
~zisou    09.07.2008 @22:34:29
~Pablo300    29.06.2008 @17:37:19
dzieki
_______
Sensual thought and thoughtful sensuality
~Semideus    25.06.2008 @01:23:33
dziękuję
_______
In the darkness of futures past
the magician longs to see
one chants out between two worlds
Fire Walk With Me
~moniaika    21.06.2008 @13:38:05
Dzieki wielkie za komentarz Widze ze sa tu jeszcze osoby ktore potrafia konstruktywnie ocenic co złego a co dobrego jest w zdjeciach A ja moge mieć tylko nadzieje ze moje prace beda zoraz lepsze
~MateFoto    19.06.2008 @09:58:27
Dzięki za porady , wydaje mi się że szukam dość ciekawych miejsc do fotografowania , wyszukuje coś nietypowego i łącze to z jakąś fajną modelką , a portrety centralne są dość ciekawe , no ale wiadomo każdy szuka nowych nurtów fotograficznych i czegoś nietypowego w twojej galerii są to lustra dla mnie super pomysł . Moje kadry centralne wymagają dopracowania , kadry niecentralne też bo mam nieraz kłopot żeby ustawić modelkę w fajnej pozie , ale wciąż się uczę i mam nadzieję że rezultaty moich prac będą coraz lepsze zarówno technicznie jak i tematycznie - to znaczy inaczej niż wszyscy .Dzięki za przemyślane i rozsądne komentarze i konstruktywną krytykę popartą argumentami .
_______
Poprzednia strona 1 2 3 4 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt